تاریخ : 1397,پنجشنبه 18 بهمن04:32
کد خبر : 301344 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

ده بهینه ساز برتر اندرویدی در سال ۲۰۱۹ +دانلود

پس از کار با سیستم اندرویدی برای مدتی نه چندان طولانی، سیستم شما حاوی فایل‌هایی می‌ شوند که هیچ کاربردی برای شما ندارند. این فایل‌ها نه تنها فضای سیستم شما را اشغال می‌کنند، بلکه از منابع سیستمی شما نیز استفاده می‌کنند و سبب افت کلی سرعت سیستم می‌شوند. بنابرین اگر احساس می‌کنید که اندرویدتان بیش از اندازه نسبت به قبل کند شده‌است می‌توانید برنامه‌های زیر را دانلود کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  اگر احساس می‌کنید که اندرویدتان بیش از اندازه نسبت به قبل کند شده‌است می‌توانید برنامه‌های زیر را دانلود کنید.

1. Clean Master
با داشتن بیش از 1 میلیارد دانلود در پلی استور و داشتن ویژگی‌های مختلف، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد. شما می‌توانید کش سیستم، فایل‌های junk و بسیاری دیگر را پاک کنید تا فضای قابل توجهی از سیستم شما آزاد شود. charge master وضعیت شارژ باتری شما را نشان می‌دهد. این اپلیکیشن یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای بهینه‌سازی سیستم اندرویدی می‌باشد.

2. Cache Cleaner – DU Speed Booster
به عنوان یکی از برترین نرم افزارهای اندرویدی سال 2019 شناخته شده است که نظر مثبت بیش از 230 میلیون کاربر را به خود جلب کرده است. با یک کلیک می‌توانید سیستم خود را بهینه‌سازی کنید، سرعت آن را افزایش دهید و فایل‌های  غیر ضروری را پاک کنید. این نرم افزار گزینه ای را نیز به شما ارائه می‌کند که با آن می‌توانید اپلیکیشن‌های غیر ضروری خود را پاک کنید و فضای سیستم خود را حتی بیشتر آزاد کنید. این نرم افزار دارای آنتی ویروسی درون برنامه‌ای  نیز می‌باشد که با آن وضعیت امنیت سیستم خود را می‌توانید  مورد بررسی قرار دهید.

3. Go Speed
اپلیکیشنی کم حجم می‌باشد که نسبت به دیگر برنامه‌های بهینه‌ساز اندرویدی، عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. زیرا اپلیکیشن‌هایی که در پس زمینه سیستم شما اجرا می‌شوند و سرعت سیستم شما کاهش می‌دهند توسط این برنامه متوقف و بلاک می‌شوند، در نتیجه می‌توانید  بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کنید. ابزارکی معلق برای چک کردن وضعیت مموری به شکل زنده به شما ارائه می‌شود و فایل‌های نامطلوب به خوبی شناسایی شده و حذف می‌گردد. با app manager این برنامه می‌توانید  اپلیکیشن‌هایی  که کاربردی برایتان ندارند را به سادگی و به شکل کامل حذف کنید.

4. Power Clean
با داشتن بیش از 2 میلیون کاربر و امتیاز بالا در پلی استور، انتخابی فوق‌العاده برای کاربران می‌باشد. این نرم‌افزار کم حجم، سریع و هوشمند است. فایل‌های نامطلوب و بی ارزش، بدون اهمیت به این که در کجای سیستم شما باشند شناسایی می‌شوند و با حذف آن‌ها فضای سیستمتان آزاد می‌گردد. این نرم افزار رایگان است و برای همین تبلیغ نشان می دهد، برای حذف تبلیغ‌ها باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید. امکان اشتراک گذاری اپ ها با استفاده از این نرم‌افزار وجود دارد.

5. Ace Cleaner
یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین بهینه‌سازهای اندرویدی است. این نرم افزار تجربه‌ای  تازه در زمینه  بهینه‌سازی اندروید به شما ارائه می کند. با ویژگی هایی نظیر ساکت کردن اعلامیه ها، محافظت از باتری، خنک کننده پردازنده و ... می‌توانید سیستم خود را از جنبه های مختلف بهینه‌سازی کنید. ابزاری اختصاصی برای پاک سازی کاربران Facebook نیز در این برنامه گنجانده شده است که کار کردن با آن آسان می‌باشد.

6. Hi Security
Hi Security ترکیبی از آنتی ویروس، افزایش دهنده سرعت اندروید و پاک کننده فایل‌های غیر ضروری در یک اپلیکیشن می‌باشد. آنتی‌ویروس این برنامه از تکنولوژی فضای ابری استفاده می‌کند و بنابرین همیشه امنیت سیستم شما تضمین می گردد. این نرم‌افزار نیز رایگان است و تبلیغ نشان می‌دهد. این نرم‌افزار در بازار اپلیکیشن‌های  بهینه‌ساز اندرویدی شناخته شده است.

7. Cleaner – Boost, Clean, Space Cleaner
ابزاری برای حذف اطلاعات غیر ضروری و فایل‌های کش اپلیکیشن‌ها  تنها با یک ضربه می‌باشد. با این برنامه می‌توانید  عملکرد سیستم خود را آنالیز کنید و یک تست سرعت انجام دهید. این نرم افزار رایگان می باشد و دارای پرداخت درون برنامه‌ای  نیست. این برنامه از الگوریتمی منحصر به فرد به منظور پاک کردن پروسه‌هایی که در پس زمینه شما در حال اجرا هستند استفاده می کند. اپ‌های auto star  حتی در سیستم‌های روت نشده توسط این برنامه غیر فعال می گردند.

8. All-In-One Toolbox: Cleaner, Booster, App Manager
همانطور که نام این اپلیکیشن گویاست، نرم افزاری چند منظوره می‌باشد که قادر به انجام کارهایی فراتر از پاک کردن فایل‌های junk سیستم اندرویدی است. این اپلیکیشن دارای بیش از 30 ابزار برای بهینه‌سازی سیستم اندرویدی شما می‌باشد. با app uninstaller این برنامه می‌توانید  اپلیکیشن های غیر ضروری سیستم خود را حذف کنید، بدون آن که لازم باشد سیستمتان روت شده باشد. این برنامه دارای قابلیت boot speedup نیز می‌باشد که با آن می‌توانید  اپلیکیشن های دلخواه خود را برای اجرا شدن به شکل خودکار در هنگام روشن شدن سیستم تعیین کنید. با کاهش دادن برنامه‌هایی که به شکل خودکار باز می‌شوند، سرعت سیستم شما افزایش پیدا می کند. فشرده ساز قدرتمند این برنامه، فضای قابل توجهی از سیستم شما را آزاد می سازد.

9. Systweak Android Cleaner
اپلیکیشنی قدرتمند است که مجموعه ای از ابزار ضروری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه می‌تواند کش را پاک  کند و سرعت RAM سیستم را افزایش دهد، بدون آن که لازم باشد کاربر هر بار به شکل دستی اقدام به انجام این کار کند. Battery saver این برنامه پروسه‌هایی که در پس زمینه شما اجرا می‌شوند را به شکل خودکار شناسایی می‌کند و جلوی آن‌ها  را می‌گیرد. با game booster  می‌توانید  سرعت بازی‌های  سنگین را در سیستم خود افزایش دهید و تجربه کاربری بهتری را کسب کنید.

10. The cleaner
نرم افزاری کم حجم با رابط کاربری ساده است. شما می‌توانید   به شکل گروهی اپلیکیشن‌های غیر ضروری خود را با این برنامه پاک کنید. این برنامه با یادآورهایی که در آن تنظیم کرده اید به شما به شکل منظم اعلام می کند که سیستم خود را پاک و بهینه کنید. اگر به دنبال نرم افزار اندروید کم حجمی هستید که نیازهای اساسی شما را جوابگو باشد، این برنامه انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. از آن جایی که این نرم‌افزار رایگان است، تبلیغ در آن به نمایش در می‌آید اما با انجام پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید  این تبلیغ‌ها را حذف کنید و جلوی نمایش آن‌ها را بگیرید. امکان قفل کردن اپلیکیشن‌ها با PIN توسط این برنامه وجود دارد.


کد خبرنگار : 15