تاریخ : 1398,شنبه 10 فروردين17:08
کد خبر : 306912 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور صورت گرفت؛

امدادهای درمانی دانشجویان در مناطق سیل‌زده +عکس

کاروان بهداشتی و درمانی ۳۵ نفره شامل پزشک، پرستار، فوریت پزشک، ماما، روانشناس و برخی دیگر از کارشناسان بهداشتی و توان‌بخشی از پنجشنبه 8 فروردین ماه در گلستان مستقر شد و ۲۰ روستای منطقه گنبد کاووس را به مدت ۷ روز پوشش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در کنار سازمان‌ها و ارگان‌هایی که برای امدادرسانی به سیل‌زدگان در نقاط مختلف کشور مشغول به کار شدند، گروه‌های مختلف دانشجویی اعم از عمرانی و درمانی در نقاط مختلف کشور به میدان آمدند تا به نوبه‌ی خود سهم کوچکی از همدردی با حادثه‌دیدگان را ایفا کنند.

در این میان، یکی از فعالیت‌های شاخصی که از سوی دانشجویان علوم پزشکی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی صورت گرفته است، تلاش دانشجویان برای امدادرسانی درمانی به مردم حادثه‌ دیده‌ی استان گلستان است.

در همین راستا پیرو اعلام نیاز از مسئولین استان گلستان و همچنین بررسی میدانی نمایندگان مرکز هماهنگ کننده بسیج دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی ، یک کاروان بهداشتی و درمانی ۳۵ نفره شامل پزشک، پرستار، فوریت پزشک، ماما، روانشناس و برخی دیگر از کارشناسان بهداشتی و توان‌بخشی از پنجشنبه 8 فروردین ماه در این استان مستقر شد و ۲۰ روستای منطقه گنبد کاووس را به مدت ۷ روز پوشش خواهد داد.

در ادامه، تصاویری از حضور دانشجویان برای خدمات رسانی درمانی به مردم این محدوده را مشاهده می‌کنید:

 


کد خبرنگار : 17