تاریخ : 1398,چهارشنبه 24 مهر03:09
کد خبر : 331634 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

ماجرای مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت چه بود؟ +عکس

این خبر باعث تجمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت شد و حتی تصاویری از چینش ظرف غذای سلف روی صحن دانشگاه در رسانه ها منتشر شد؛ اما این خبرها ادامه داشت تا اینکه سید جواد حجازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با فارس درباره مسمومیت غذایی ۶۰ دانشجوی این دانشگاه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز بود که خبرگزاری مهر از مسمومیت 60 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت خبر داد؛ دبیر شورای صنفی این دانشگاه در گفتگویی می گوید: حدود ۶۰ نفر از دانشجویان علم و صنعت با علائم تب بالا و دل درد به درمانگاه مراجعه کرده اند.

وی افزود: در درمانگاه مشخص شد این دانشجویان دچار مسمومیت غذایی شده اند.

مهدیان با اشاره به اینکه این اتفاق یک بار دیگر در تیرماه امسال برای دانشجویان رخ داده بود، گفت: بار قبل ۷_۸ دانشجو مسموم شدند. وی ادامه داد: در خصوص تغییر پیمانکار سلف سرویس، تذکر داده بودیم ولی اقدامی صورت نگرفت.

ماجرای مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت چه بود؟ +عسک

این خبر باعث تجمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت شد و حتی تصاویری از چینش ظرف غذای سلف روی صحن دانشگاه در رسانه ها منتشر شد؛ اما این خبرها ادامه داشت تا اینکه سید جواد حجازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با فارس درباره مسمومیت غذایی ۶۰ دانشجوی این دانشگاه این خبر را تکذیب کرد؛ او گفت: رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده اند اعلام کنند دانشجویان این دانشگاه اگر دچار مسمومیت شده اند در کدام درمانگاه یا بیمارستان بستری هستند.

ماجرای مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت چه بود؟ +عسک

حجازی ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران در سلامت کامل به سر می برند و هیچ کدام دچار بیماری یا مسمومیت نشده اند.


کد خبرنگار : 16