کد خبر: 165505

اولین بازارچه جمعیت خیریه دانشجویی معین برگزار شد +عکس

خبرنامه دانشجویان ایران: اولین بازارچه خیریه توسط جمعیت خیریه دانشجویی «معین» هفته گذشته به مدت سه روز به مناسبت ایام ولادت امیرالمومنین(ع) در دانشگاه شاهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان در کنار این بازارچه خیریه، درخت همدلی و اتحاد را با اثر انگشت خود سبز کردند که تصاویر آن را در ادامه می‌بینید:

گفتنی است جمعیت خیریه دانشجویی معین با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانایی های قشر دانشجو در راستای کمک به همنوعان خود  و با نگاه علمی به مسئله فقر ، مشکلات اجتماعی و فرهنگی و اقدام عملی در بهبود شرایط در دانشگاه شاهد شروع به فعالیت کرده است.  با توجه به قرارگیری دانشگاه شاهد در جنوبی ترین نقطه استان تهران ، جمعیت خیریه دانشجویی معین برای قدم های ابتدایی خود جامعه هدف خود را مناطق محروم اطراف دانشگاه خصوصا محلات جعفرآباد، اسماعیل آباد، حسن آباد و شهرستان ها و روستاهای آن منطقه در نظر گرفته است.

جهت مشارکت در این امر خیر به دفتر جمعیت به آدرس دانشگاه شاهد، کانکس ققنوس،  دفتر جمعیت خیریه دانشجویی معین مراجعه و یا با شماره تلفن های 51214008-021 و یا 09352865353 جهت هماهنگی‌های مربوطه تماس حاصل فرمایید.