کد خبر: 171941

جزئیات برنامه‌های اعتکاف مسجد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)؛

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام اعتکاف دانشجویی ماه رمضان

در حالی که کمتر از سه روز به برگزاری دوازدهمین دوره اعتکاف رمضانیه دانشجویان و دانش آموختگان تهران مانده است، امروز آخرین مهلت برای ثبت نام به منظور شرکت در این آیین معنوی اعلام شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالی که کمتر از سه روز به برگزاری دوازدهمین دوره اعتکاف رمضانیه دانشجویان و دانش آموختگان تهران مانده است، امروز آخرین مهلت برای ثبت نام به منظور شرکت در این آیین معنوی اعلام شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دوازدهمین اعتکاف رمضانیه دانشجویان و دانش آموختگان تهران با حضور اساتید برجسته دانشگاهی به همت "هیئت روضه الحسین" از 17 لغایت 19 تیرماه 94 در مسجد جامع بقیه الله(عج) دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) برگزار خواهد شد.

دانشجویان تهرانی که قصد ثبت نام در این آیین معنوی را دارند، می‌توانند به اینجـــا بروند یا مشخصات فردی و شماره فیش واریزی را به سامانه پیامکی "هیئت روضه الحسین" (30007227004114) ارسال نمایند.

گفتنی است که پس تایید مراحل ثبت نام، تاییدیه ثبت نام قطعی اعتکاف، در قالب پیامک به دانشجویان متقاضی شرکت در این مراسم معنوی ارسال می‌شود.

بر همین اساس در صورتی که دانشجویان محترم، بعد از 48 ساعت از ثبت‌نام نهایی، تاییدیه‌ای دریافت نکردند، از شماره 09101414012 وضعیت ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

همچنین سخنرانان شب‌های 21 و 23 ماه رمضان مسجد بقیه‌الله، حجج‌الاسلام شهیدی و پناهیان خواهند بود.

لازم به ذکر است که حجج اسلام سرلک و ابوالقاسمی نیز در طول ایام اعتکاف برای دانشجویان سخنرانی و مطالبی پیرامون نهج البلاغه ارائه می‌نمایند.

با توجه به ظرفیت باقی مانده اعتکاف، مهلت ثبت نام قطعی تا روز یک شنبه 14 تیر ماه تمدید شد.

جهت ثبت‌نام و دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مراسم فوق ایـنـجــا کلیک کنید.

مرتبط ها