کد خبر: 171976

حجت‌الله عبدالملکی در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»،

از دانشجویان بورسیه به عنوان یک ابزار، آن هم ناجوانمردانه استفاده شد

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت وزارت علوم از دانشجویان بورسیه به صورت یک ابزار ناجوانمراده استفاده کرد. با اشاره به بیانات شب گذشته رهبر انقلاب درباره مسئله بورسیه ها گفت: در هر دوره مسئله بورسیه ‌‌ ها مطرح بوده است، ولی این دوره از همان اول مشخص بود که این یک شانتاژکاری است.

خبرنامه دانشجویان ایران:  عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت وزارت علوم از دانشجویان بورسیه به صورت یک ابزار ناجوانمراده استفاده کرد

دکتر حجت الله عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با اشاره به بیانات شب گذشته رهبر انقلاب درباره مسئله بورسیه ها گفت: در هر دوره مسئله بورسیه ‌‌‎ها مطرح بوده است، ولی این دوره از همان اول مشخص بود که این یک شانتاژکاری است.

وی افزود: البته این به این معنی نبود که نباید پیگیری نشود، بلکه باید پیگیری شود. اما این مسئله نشان داد که عده ای مگفتند استیضاح وزیر علوم به خاطر بررسی بورسیه بوده است درست نبوده است.

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق در ادامه با بیان این مطلب که "این دانشجویان فقط طعمه سیاست بازی های وزارت علوم شدند" گفت: هم آبروی آنها رفت و هم وضعیت تحصیلی آنها دچار مشکل شد.

دکتر عبدالملکی ادامه داد: به هر حال از آنها به عنوان ابزار آن هم به صورت ناجوانمردانه استفاده شد. و دیدیم که رسانه های ضد انقلاب نیز زندگی شخصی آنها را هم منتشر می کردند.

ما خیلی از آنها را میشناختیم، آنها جزء شاگرد اول های دانشگاه‌ها بودند.

مرتبط ها