کد خبر: 186507

در دانشگاه تهران صورت گرفت؛

اقدام جالب یک تشکل دانشجویی در اعتراض به دفن سیب‌زمینی‌ها +عکس

یک تشکل دانشجویی در دانشگاه تهران در اقدامی جالب با روبان سیاه بر گردن سیب زمینی ها و با عنوان: «طبق اخبار اعلام شده از وزارت کشتارورزی 1700 تن از سیب زمینی به منظور حفظ ارزش بازماندگان توسط دولت تدبیر قتل عام شدند» نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

خبرنامه دانشجویان ایران:  یکی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران در اقامی جالب، اعتراض خود را نسبت به دفن سیب‌زمینی‌ها برای تعادل قیمت در بازار اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چند روزی است که از معدوم سازی 1700 تن سیب زمینی توسط دولت می گذرد. این اقدام واکنش های بسیاری را به خود جلب کرد و روزنامه های مختلف با تیترهای گوناگون به آن پرداختند.

دانشجویان نیز نسبت به این اقدام دولت واکنش‌های مختلفی نشان دادند و فعالان دانشجویی در صفحات شخصی خود سعی در پرداختن به این موضوع در ابعاد مختلف داشتند. اما در این میان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در اقدامی جالب با روبان سیاه بر گردن سیب زمینی ها و با عنوان: «طبق اخبار اعلام شده از وزارت کشتارورزی 1700 تن از سیب زمینی به منظور حفظ ارزش بازماندگان توسط دولت تدبیر قتل عام شدند» نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

تصاویر مربوط به این اعتراض دانشجویی را در ادامه می‌بینید:

مرتبط ها