کد خبر: 191699

احمدی در واکنش به بازداشت دانشجویان:

دولت تیزی تیغ انتقادات جنبش دانشجویی را بر نمی‌تابد

عیلرضا احمدی پیرامون تجمع امروز دانشجویان در مقابل وزارت نفت و بازداشت تعدادی از معترضین و انتقال آنها به زندان اوین تاکید کرد: قوه قضاییه به جای اینکه با فساد در وزارت نفت مبارزه کند، دانشجویان را بازداشت می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره بازداشت تعدادی از دانشجویان در تجمع امروز مقابل وزارت نفت توسط نیروی انتظامی گفت: آن کسی را باید بازداشت کرد که متهم اصلی پرونده کرسنت است، نه جوانان انقلابی حامی انقلاب و مدافع مردم!

عیلرضا احمدی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیرامون تجمع صبح امروز فعالان دانشجویی در مقابل وزارت نفت و بازداشت تعدادی از معترضین و انتقال آنها به زندان اوین تاکید کرد: مسئولان به جای اینکه متهمان به فساد پرونده کرسنت را دستگیر کنند، دانشجویان را بازداشت کردند.

این فعال دانشجویی که به همراه اعضای اتحادیه متبوعش در حال برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر در مشهد مقدس هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در دولتی که مدعی نقدپذیری است، شاهد اینگونه اقدامات عجیب و در تعارض با شعارهای سرداده شده توسط مسئولین دولتی هستیم.

احمدی افزود: این درست نیست که در مقابل فسادهای گسترده سکوت کنیم و بعد تعدادی دانشجو را به جرم اعتراض به این فسادها سرکوب کنیم.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همچنین ابراز عقیده کرد: دولت تیزی تیغ انتقادات جنبش دانشجویی را بر نمی‌تابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی در مقابل این فسادها و سرکوبگری‌ها که انقلاب و منافع مردم را تضعیف می‌کند، ساکت نمی‌نشیند و موج این انتقادات بیشتر نیز خواهد شد.

مرتبط ها