کد خبر: 199546

واکنش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان به لغو برنامه مناظره

علیرغم حضور دانشجویان، اعضای هیئت علمی، خبرنگار و طرف منتقد، متاسفانه دکتر میرزا بیگی معاونت درمان دانشگاه همانند سایر دولتمردان تحمل شنیدن نقدها را نداشت و بدون هیچ اطلاع قبلی در مراسم حضور نیافت و مناظره لغو شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در صدد بود تا مناظره‌ای در خصوص طرح تحول سلامت برگزار کند که با عدم حضو معاونت درمان این دانشگاه، برنامه لغو شد.

محمدرضا حسنی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه، بعد از لغو این برنامه دانشجویی به خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گفت: طرح تحول نظام سلامت با گذشت دو سال از زمان اجرایی شدن در کنار محسنات ان دارای یک سری نقاط ضعف و مشکل در طرح و نحوه ی اجرایی شدن ان طرح بود وهست. به همین علت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه در صدد برگزاری مناظره ای بین موافقین و منتقدین این طرح از اساتید خود دانشگاه برامد تا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که به خودی خود درگیر این طرح هستند از نقاط ضعف و قوت این طرح مطلع شوند و همچنین با دعوت از رسانه های سطح رفسنجان و انعکاس ان توسط رسانه ها موضع بر عموم روشن شود.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: این مناظره قرار بود در تاریخ 21295 بین معاونت درمان دانشگاه که بانصب شعار«هدف اینجانب اجرای طرح تحول نظام سلامت است»بر در ورودی دفترش، خود را مدافع این طرح می داند و همچنین یکی دیگر از اعضای هیئت علمی به عنوان منتقد برگزار شود که به دلیل عدم حضور معاونت درمان،ئ لغو شد.

حسنی افزود: علیرغم حضور دانشجویان، اعضای هیئت علمی، خبرنگار و طرف منتقد، متاسفانه دکتر میرزا بیگی معاونت درمان دانشگاه همانند سایر دولتمردان تحمل شنیدن نقدها  را نداشت و بدون هیچ اطلاع قبلی در مراسم حضور نیافت و مناظره لغو شد.

مرتبط ها