کد خبر: 212336

لطف خدا در حق ظریف!

رسانه های همسو با دولت با شعف زیادی عکس ظریف و کری را بعنوان نامزد های صلح نوبل کار کردند و با افتخار روی ان مانور دادند اکنون که فرد دیگری انتخاب شد و ناکام شدند.با پر روئی نوشتند:خوشحالی ظریف از عدم انتخاب.

خبرنامه دانشجویان ایران: رسانه های همسو با دولت با شعف زیادی عکس ظریف  و کری را بعنوان نامزد های صلح نوبل کار کردند و با افتخار روی ان مانور دادند اکنون که فرد دیگری انتخاب شد و ناکام شدند.با پر روئی نوشتند:خوشحالی ظریف از عدم انتخاب.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:

رسانه های همسو با دولت با شعف زیادی عکس ظریف  و کری را بعنوان نامزد های صلح نوبل کار کردند و با افتخار روی ان مانور دادند اکنون که فرد دیگری انتخاب شد و ناکام شدند.با پر روئی نوشتند:خوشحالی ظریف از عدم انتخاب.

بدون تردید اگر این اتفاق می افتاد ظریف به کلی شایستگی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را از دست می داد و نه تنها برای اینده که همین دوره چهار ساله  را باید ناتمام می گذاشت.مگر امکان دارد کسی به انقلاب اسلامی خدمت کند اما نام و شان او در تراز شیرین عبادی،شیمون پرز و اوباما قرار گیرد؟لطف خدا شامل حال ظریف شد و توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را از او نگرفت.

اگر اعطای این جایزه اتفاق افتاده بود انان که به ظریف _در ماجرای برجام _بدین یا سوظن داشتند به حجت می رسیدند و فضای داخلی کشور ملتهب می شد.واقعا باید ظریف خوشحال باشد و سجده شکر به جا اورد وگرنه  باید عکس او را با شیرین عبادی و پرز در صفحه یک رسانه های ایران و جهان مشاهده می کردیم.

 

مرتبط ها