کد خبر: 212469

دسته دانشجویی دانشگاه مازنداران در روز هفتم محرم +عکس و فیلم

به مناسبت سوگواری ایام شهادت امام حسین(ع) بسیج دانشجویی دانشکده های علوم اقتصادی، اداری، علوم انسانی و اجتماعی و هیات دانشجویی محبان الحسین دانشگاه مازندران مراسم سینه زنی برگزار کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: به مناسبت سوگواری ایام شهادت امام حسین(ع) بسیج دانشجویی دانشکده های علوم اقتصادی، اداری، علوم انسانی و اجتماعی و هیات دانشجویی محبان الحسین دانشگاه مازندران مراسم سینه زنی برگزار کرد. این مراسم روزگذشته همزمان با روز هفتم محرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هیئت‌های عزاداری دانشجویی در ایام محرم هم‌پای سایر هیئات حسینی در بین اقشار مختلف مردم، عرض ارادت خود را به آستان پر برکت سیدالشهدا ابراز می‌کنند.

دسته عزاداری سید و سالار شهیدان این بار در دانشگاه مازندران به بهانه فرارسیدن شب هشتم محرم الحرام، روزی که از قدیم الایام به حضرت علی اکبر تعلق داشت، در صحن دانشگاه به راه افتاد و نماد عزاداری اصیل در شعائر حسینی را به نمایش گذاشت.

دانشجویان هم پای اساتید و کارمندان دانشگاه در این دسته عزاداری شرکت کرده و یاد امام حسین(ع) و 72 یار با وفایش را در روزی که متعلق به حضرت علی اکبر، گرامی داشتند.

در ادامه، فیلم و تصاویر مربوط به این دسته عزاداری را می بینید: