کد خبر: 214009

تاسیس رشته طلا و جواهر

همایش رونمایی از رشته طلا و جواهر برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای امروز ۴ آبان ماه با همکاری مرکز نو آوران خلاق با گامهای نو برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: همایش رونمایی از رشته طلا و جواهر برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای امروز ۴ آبان ماه با همکاری مرکز نو آوران خلاق با گامهای نو برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشکده فنی دختران ولی عصر(عج)، این همایش با حضور کشتی آرا رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، کلهر رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهر ری و فوژان صباحی رئیس دانشکده فنی ولی عصر(عج) برگزار شد.

همچنین در این مراسم جمعی از نمایندگان دانشگاه فنی و حرفه ای، عبدی رئیس دفتر کار آفرین و ارتباط با صنعت و تقوایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای و هیات همراه نیز حضور داشتند.

در این همایش رستمیان پدر طلای کشور ایران نیز حضور داشت.

جمعی از دانش آموزان رشته طلا و جواهر در آموزش و پرورش، اساتید، مدیران گروه و دانشجویان علاقه مند به رشته طلا و جواهر و مهمانانی از شهرداری منطقه ۱۵ نیز در این برنامه شرکت داشتند.

افتتاح کارگاه طلا و جواهر با حضور مهمانان ویژه و استفاده از تجارب دو کار آفرین موفق جوان در عرصه طلا و جواهر از برنامه های جانبی این همایش بود.

حاضران در این همایش با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشکده به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند و از فضای ساخت مسجد مقبره الشهدا بازدید کردند.

مرتبط ها