کد خبر: 234100

در دانشگاه رازی کرمانشاه صورت گرفت؛

حاشیه‌های سخنرانی محمود صادقی و بیرون کردن دانشجویان از سالن +فیلم و عکس

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که سابقه صدور حکم بازداشت از سوی قوه قضاییه را نیز در کارنامه خود دارد، برای سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه رازی، به کرمانشاه رفته بود که حاشیه‌های عجیب این مراسم، دردسرهایی در این دانشگاه به راه انداخت.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس در دانشگاه رازی کرمانشاه حضور یافت و در مراسمی برای دانشجویان سخنرانی کرد که حاشیه‌های این مراسم، پررنگ‌تر از متن آن شده است. حاشیه‌هایی که به قیمت بیرون انداختن دانشجویان معترض به دولت در این مراسم رسید

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که سابقه صدور حکم بازداشت از سوی قوه قضاییه را نیز در کارنامه خود دارد، برای سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه رازی، به کرمانشاه رفته بود که حاشیه‌های عجیب این مراسم، دردسرهایی در این دانشگاه به راه انداخت.

مهمترین حاشیه‌های در همایش انجمن اسلامی فرهنگ و سیاست، اعتراض دانشجویان به عملکرد نامطلوب دولت در بخش‌های مختلف از جمله همین استان کرمانشاه بود که بالای سر بردن پلاکاردهای اعتراض‌آمیز به نمایش گذاشته شد.

در ادامه، فیلم و تصاویر مربوط به این حواشی را می‌بینید:

فیلم مربوط به درگیری در مراسم

اما اظهارت صادقی در این مراسم تامل برانگیز بود؛ وی در پاسخ به انتقاد برخی نامزدها مبنی بر اینکه مردم کاهش تورم در کشور را حس نکرده اند، گفت: این انتقاد عوام گرایانه است چرا که دولت یازدهم شتاب افزایش قیمت ها را گرفت و مانع از این شد که کشور به سرنوشت ونزوئلا مبتلا شود.

صادقی همچنین ابراز عقیده کرد: مردم نباید گول شعارهای عوام فریبانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری را بخورند و مانند دولت های نهم و دهم باعث هدر رفت سرمایه عظیم مالی کشور و رکود، تورم و فساد شوند. (متن کامل سخنان صادقی را از اینجا بخوانید)

تصاویر مربوط به این مراسم

مرتبط ها