کد خبر: 237018

روزگذشته در فلکه دانشگاه تبریز صورت گرفت؛

دختر جوان تبریزی چگونه از اقدام به خودکشی منصرف شد؟ +فیلم

دختر جوانی که عصر دیروز چهارشنبه در فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت با دخالت یک روحانی و صحبت با او از اقدام خود منصرف شد. علاوه بر صحبت‌های این روحانی با دختر جوان، چندین مددکار اجتماعی نیز با وی به صحبت پرداختند تا وی را از اقدام به خودکشی منصرف کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دختر جوانی که در فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت با دخالت یک طلبه و صحبت با او از اقدام خود منصرف شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دختر جوانی که عصر دیروز چهارشنبه در فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت با دخالت یک روحانی و صحبت با او از اقدام خود منصرف شد. علاوه بر صحبت‌های این روحانی با دختر جوان، چندین مددکار اجتماعی نیز با وی به صحبت پرداختند تا وی را از اقدام به خودکشی منصرف کنند.

 

 

*** چرا دختر جوان قصد خودکشی داشت؟
شواهد حاکی از آن است ماجرای دختری که در تبریز اقدام به خودکشی کرد پشت پرده‌ای دارد که به سال گذشته برمی‌گردد. صیامی مددکار اورژانس اجتماعی در خصوص خودکشی دختر جوان تبریزی گفت: چون دیروز(چهارشنبه) شیفت کاری من نبود ولی از مرکز تماس گرفتند و گفتند همان دختری است که سال گذشته به دلیل برخی مشکلات خانوادگی اقدام به خودکشی کرده بود بار دیگر قصد خودکشی کرده و می‌خواهد با تو صحبت کند.

وی اضافه کرد: با شماره تلفنی که بهم داده بودند با دختر جوان تماس گرفتم و به آرامش دعوتش کردم.

این مددکار اورژانس اجتماعی خاطرنشان کرد: وقتی رسیدم به محل تا من را دید شروع به گریه کرد، بعد از حضور اورژانس 115 راضی نشد به بیمارستان مراجعه کند و بار دیگر تهدید به خودکشی کرد و در نهایت با خواهرش به خانه رفت و قول داد تا مراحل دوره درمانی را با مرکز مشاوره ادامه بدهد.