کد خبر: 251277

کنایه هاشمی به بقایی

محسن هاشمی به رئیس شورای شهر یاسوج پیشنهاد داد: اگر دادگاه شما را خواست می‌توانید از روش بست‌نشینی در حرم عبدالعظیم استفاده کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین اجلاس مشورتی رؤسای شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سؤال اکبری رئیس شورای شهر یاسوج مبنی بر اینکه اعضای شورا از سوی دادگاه احضار می‌شوند، گفت: اگر دادگاه شما را خواست می‌توانید از روش بست‌نشینی در حرم مطهر عبدالعظیم استفاده کنید.