به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین اجلاس مشورتی رؤسای شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سؤال اکبری رئیس شورای شهر یاسوج مبنی بر اینکه اعضای شورا از سوی دادگاه احضار میشوند، گفت: اگر دادگاه شما را خواست میتوانید از روش بستنشینی در حرم مطهر عبدالعظیم استفاده کنید.
تاریخ انتشار: چهارشنبه 08 آذر 1396 - 11:10
کد خبر: 251277
کنایه هاشمی به بقایی
محسن هاشمی به رئیس شورای شهر یاسوج پیشنهاد داد: اگر دادگاه شما را خواست میتوانید از روش بستنشینی در حرم عبدالعظیم استفاده کنید.