کد خبر: 251927

ویسی از سمت خود استعفا داد

سرمربی استقلال خوزستان بعد از قبول شکست مقابل صنعت نفت‌ آبادان از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

در این بازی استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بعد از این بازی عبدالله ویسی از سمت خود استعفا کرد. سرمربی استقلال خوزستان این خبر را در نشست خبری اعلام کرد. او گفت اگر مشکلات حل نشود باز نخواهد گشت.

مرتبط ها