کد خبر: 261398

واکنش یک فعال دانشجویی به دیدار سفیر انگلیس با شهردار مشهد

مسئول مجمع نخبگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: در موضوع دیدار سفیر انگلیس و شهردار مشهد لازم است نقش و هدف شورای شهر و شهرداری تشریح شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، علی سلطانی، مسئول مجمع نخبگان و دانش آموختگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی اظهار کرد: آنچه در طی این چند روز اخیر در خصوص حضور و دیدار سفیر انگلیس در مشهد شنیده می شود و همچنین از سوی مسئولین به ویژه شورای شهر و شهردار مشهد نیز شفاف سازی نمی شود باعث شده است که سوالات گوناگونی برای بدنه دانشجویی و دانشگاهی کشور ایجاد شود.

سلطانی با اشاره به سوالات ایجاد شده برای دانشجویان گفت: در موضوع دیدار سفیر انگلیس و شهردار مشهد لازم است نقش و هدف شورای شهر و شهرداری در این دیدار تشریح شود همچنین برای ما سوال است که استانداری با وجود تصدی یک استاندار امنیتی چگونه این فضا را رصد و دنبال می کند؟!

مسئول مجمع نخبگان و دانش آموختگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: برای ما سوال است که دستگاه های نظارتی استان چرا سکوت کرده اند و در این خصوص واکنشی نشان نمی دهند همچنین آیا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مشهد و استان قصد ورود به این موضوع را ندارند؟!

وی افزود: این سوالات برای بدنه دانشگاهی کشور ابهاماتی را به وجود آورده است و باعث ایجاد شرایطی شده است که ما بر خود فرض بدانیم که در خط مقدم انقلاب آتش به اختیار عمل کنیم و چون مسئولین نام برده در این زمینه سکوت نکنیم.

سلطانی در پایان گفت: از تمامی مسئولین دخیل در این ماجرا در خواست داریم که نسبت به سفر و دیدار فردی که در سیستم جاسوسی انگلیس به عنوان یکی از خبره ترین افراد شناخته می شود با شهردار مشهد مقدس شفافیت ایجاد کنند و اعلام کنند که واسطه و برنامه ریزی کننده  این دیدار کیست؟!

مرتبط ها