کد خبر: 268227

حال‌و هوای شب‌های قدر در دانشگاه‌های تهران

امسال نیز همانند سال‌های گذشته با فرا رسیدن لیالی قدر مساجد دانشگاه‌ها میزبان خیل عظیم مردم و علی‌الخصوص دانشجویان خواهد بود. مساجد دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، علم و صنعت، شهید بهشتی و علامه طباطبایی که برنامه‌های خود را در شهر تهران اجرا خواهند کرد، از عموم مردم برای حضور در این شب‌ها دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم احیای لیالی قدر در تاریخ 13 و 15خردادماه در مساجد دانشگاه‌های سراسر کشور توسط هیئات و مجموعه‌های دانشجویی برگزارشد. مانند سالیان گذشته این مراسم‌ها در شهر تهران با حال و هوای خاصی برگزار می‌شود و در این دو شب گذشته از لیالی پر فیض و عزیز شب های قدر دانشگاه ها پناهگاهی شده است برای تمامی اقشار جامعه که فضایی روحانی و مکانی آرام و مهیا برای احیا شب قدر خود می گردند.

این شب ها در مساجد دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، علم و صنعت، شهید بهشتی و علامه طباطبایی فضائی به زحمت دانشجویان دانشگاه های مذکور فراهم شده است که عموم مردم با حضور در مراسم دانشگاه از این شب روحانی استفاده کنند و دانشگاه را مکانی برای ارتباط با خدا انتخاب کنند و از همین رو از ساعت 22 در خیابان های منتهی به دانشگاه های مذکور خیل جمعیت در حال رفت وآمد به داخل دانشگاه از پیر و جوان، زن و مرد، تحصیل کرده و بی سواد می باشند و با استقبال گرم دانشجویان و مسئولین مواجه می شوند.

مراسم احیا شب های قدر در دیگر دانشگاه های سطح تهران مانند دانشگاه خوارزمی، شاهد، علوم قضائی، چمران، باهنر، رجائی و دیگر دانشگاه برگزار می شود ولی حضور برای عموم مردم آزاد نیست.

امشب نیز که آخرین شب از لیالی پر فیض قدر می باشد دانشگاه ها مهیا پذیرایی از شب زنده داران باری احیا آخرین شب از لیلالی قدر می باشد.

مرتبط ها