کد خبر: 270131

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

۹ رشته محل پردیس علوم و تحقیقات کرمان دانشجو پذیرش می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از پذیرش دانشجو برای ۹ رشته محل در پردیس علوم و تحقیقات کرمان علاوه بر رشته‌های واحد کرمان در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حمدالله منظری توکلی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در پردیس علوم و تحقیقات کرمان گفت: پردیس علوم و تحقیقات کرمان در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی پزشکی بیومکانیک، مهندسی عمران ژئوتکنیک، مدیریت مالی، مدیریت صنعتی کیفیت و بهره‌وری، روان‌شناسی عمومی، حقوق خصوصی، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی و برنامه‌ریزی درسی از مهر جاری دانشجو می‌پذیرد.

منظری توکلی افزود: «واحد کرمان نیز در بیش از ۱۱۰ رشته اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد که داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب کد رشته‌های متناسب با مجموعه امتحانی خود اقدام کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: واحد کرمان با دارابودن فضا‌های آموزشی مناسب و بهره گیری از استادان مجرب و کارآزموده به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در جنوب شرق کشور آماده پذیرش و ادامه تحصیل داوطلبان در مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

منظری توکلی با برشمردن مزایای تحصیل در واحد کرمان تصریح کرد: پذیرفته شدگان از مزایای استفاده از معافیت تحصیلی و بهره‌مندی از وام‌های بلندمدت، کوتاه مدت و تقسیط و تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد.

مرتبط ها