کد خبر: 273223

اقدام عجیبی که سوژه کاربران فضای مجازی شد؛

استفاده از تکنولوژی VAR فیفا در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس

چند روز پیش بود که مانیتورهایی مقابل درب آسانسورهای دانشکده کامپیوتر نصب شد که به صورت زنده داخل آسانسور را نشان می‌داد. این خبر بازتاب‌های مختلفی در داخل و بیرون این دانشگاه داشته است که در این گزارش تعدادی از این واکنش‌ها منعکس شده است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اقدام اخیر مسئولان دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در نصب دوربین در یکی از آساناسورهای این دانشکده و پخش تصاویر دوربین نصب‌شده در طبقه همکف با واکنش‌های زیادی همراه بوده است و دانشجویان و سایر کاربران فضای مجازی این اقدام را سوژه پست‌ها و پیام‌های خود کرده‌اند.

در ادامه ویدئوی مربوط به آسانسور جنجالی دانشگاه صنعتی شریف آمده است:

دانلود

کانال «روزنامه شریف» به این موضوعی پرداخته است و اقدام به بازنشر تعدادی از توییت‌های دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف درباره اقدام اخیر مسئولان دانشکده کامپیوتر کرده است که در ادامه تعدادی از آنها آمده است:

- «هیچ‌کس تنها نیست»

- «بالابر شیشه‌ای کامپیوتر»

- بیدار شدم تلگرامو چک کردم، حدود هشت نه تا از فامیلامون و هم کلاسی‌های دبیرستانم، از کانالای مختلف یه پیام فرستادن که عکسه و متن زیرش: نصب دوربین و نمایشگر در اسانسور صنعتی شریف، معلوم نیست دانشجوهاش چیکار میکنن. جدا از اینکه خبر مضحکتر از اونه که انقدر پخش شه، یکم فکر نمیکنه دانشکده؟!

- الان بهش فک نکردم چی، ولی کرواسی ببره میرم تو آسانسور کامپیوتر یه حرکتی میزنم.

- برخی از کاربران اقدام دانشگاه شریف را به تکنولوژی VAR که اخیرا در جام جهانی روسیه به بهره‌برداری رسید تشبیه کردند و تصویر زیر را منتشر کردند:

- دانشکده کامپیوتر نماد بارز اینه که دانشگاه باید خصوصی بشه، پول بی صاحابه که تو را‌ه‌های مزخرف خرج میشه دیگه، اگه صاحاب داشت میپرسید این مانیتور چه مزخرفیه که پولش و دادید؟

- ولى من واقعاً نزدیک بود تو آسانسور مسخره بازى دربیارم که یادم افتاد ممکنه ١٠ نفر در حال تماشا باشن.

- بابا خیلی احمقانه‌ست این مانیتوره.

- امروز تنها تو آسانسور بودم، همکف که رسیدم در باز شد دیدم چند نفر دارن می‌خندن، به سر تا پای ظاهر و باطن وجودم شک کردم تا اینکه یکی‌شون گفت معذرت می‌خوام به شما نمی‌خندیدیم.

مرتبط ها