کد خبر: 277047

۹۲ اشتغال پایدار در کردکوی ایجاد شد

گرگان- فرماندار کردکوی با بیان اینکه در اشتغال روستایی پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم، گفت: با اختصاص این اعتبار توانستیم ۹۲ اشتغال پایدار را در شهرستان کردکوی ایجاد کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، ابراهیم قدمنان اظهار کرد: شهرستان کردکوی از جاذبه های گردشگری بسیار خوبی برخوردار است و می تواند در بحث اشتغال یک ظرفیت برای گلستان محسوب شود.
وی منطقه گردشگری درازنو را ظرفیت برای گلستان دانست و افزود: جاذبه های خوبی در این منطقه وجود دارد اما زیر ساخت های لازم فراهم نشده که باید آماده کرد.
فرماندار کردکوی اظهار کرد: گردشگران خارجی زیادی برای دیدن از جاذبه های طبیعی به شهرستان کردکوی سفر می کنند که برای تقویت آن نیاز است برنامه ریزی های دقیق تر و جدی تری صورت گیرد.
وی تصریح کرد: آسفالت جاده رادکان جزو برنامه های سال ۹۷ فرمانداری کردکوی است.
قدمنان اظهار کرد: بیمارستان قلب کردکوی بیماران زیادی از کشورهای آسیا میانه پذیرش می کند که این خود یک ظرفیت بزرگی برای این شهرستان است و برای تقویت این کار تا کنون همکاری های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در بحث اشتغال روستایی پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم، افزود: با اختصاص این اعتبار توانستیم ۹۲ اشتغال پایدار را در شهرستان کردکوی ایجاد کنیم.

مرتبط ها