کد خبر: 297212

واکنش کاربران توییتر به اقدامات امام جمعه جدید تهران؛

نرده‌هایی که مسئله‌ساز شده‌اند

برخی از کاربران این انتصاب و برچیدن نرده‌ها را مورد نکوهش قرار داده و گفتند که نه می‌توان علی‌اکبری را مصداق جوان‌گرایی دانست و نه برچیدن نرده‌ها را یک حرکت انقلابی. برخی دیگر اما این رفتار را آغاز یک روند روبه‌جلو دانسته و آن را تابوشکنی در فضای فعلی کشور می‌دانند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌‍الاسلام حاج علی‌اکبری که به تازگی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد، جمعه گذشته خطیب نماز جمعه تهران بود. وی در اولین حضور خود بدون هیچگونه تشریفاتی از درب ورودی نمازگزاران وارد شبستان شد و نماز جمعه تهران بدون نرده‌های حائل بین مردم و مسئولان برگزار شد؛ کاربران توییتر به این اقدام واکنش نشان دادند.

برخی از کاربران این انتصاب و برچیدن نرده‌ها را مورد نکوهش قرار داده و گفتند که نه می‌توان علی‌اکبری را مصداق جوان‌گرایی دانست و نه برچیدن نرده‌ها را یک حرکت انقلابی؛ چون از اول قرار نبود که این نرده‌ها باشند.

در سوی مقابل اما برخی کاربران نیز این رفتار را آغاز یک روند روبه‌جلو دانسته و علیرغم وارد دانستن تما انتقادات این حرکت را یک تابوشکنی در فضای فعلی کشور می‌دانند.

در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید.

مرتبط ها