کد خبر: 311346

فعالیت ۸ اتحادیه دانشجویی در دانشگاه‌ آزاد

قربانی گفت: چهار اتحادیه سراسری و سه اتحادیه دانشجویی ویژه دانشگاه آزاد در حال فعالیت هستند و در کنار آنها بسیج دانشجویی است که فراگیر بوده و همه دانشگاه ها را تحت پوشش دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اختتامیه دوره تکمیلی بانوی مومن انقلابی با حضور محمد قربانی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن تبارشناسی تاریخی دانشگاه و جنبش دانشجویی، آماری از دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی داد.

وی گفت: پس از کودتای مرداد سال ۱۳۳۲ اولین مکان و اولین افرادی که نسبت به اختناق در نظام شاهنشاهی اعتراض کردند، دانشگاهیان بودند.

قربانی در ادامه با بیان اینکه ۸ مجموعه فعال در دانشگاه آزاد وجود دارد، گفت: چهار اتحادیه سراسری و سه اتحادیه دانشجویی ویژه دانشگاه آزاد در حال فعالیت هستند و در کنار آنها بسیج دانشجویی است که فراگیر بوده و همه دانشگاه ها را تحت پوشش دارد.

وی مطالعه کتاب برای دانشجویان را امری مهم دانست و گفت: معارضین با طرح شبهات معرفتی و تزریق آن به جامعه فعالیت می کنند، دانشجویان مومن و انقلابی نیز باید اهل مطالعه باشند تا بتوانند ضمن پاسخ به سوالات و شبهات، جریان‌شناسی سیاسی داشته باشند.

قربانی در پایان به  سوالات دانشجویان حاضر در این دوره پاسخ داد و با اهداء جوایزی از فعالین تشکل‌های حاضر در اردو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس، دوره تکمیلی اردوی بانوی مومن انقلابی با حضور بیش از یکصد نفر از فعالین تشکلهای دانشجویی واحدهای دانشگاهی از سراسر کشور در شهر مقدس قم و در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد و اساتید و صاحبنظران در جمع دانشجویان حاضر و ضمن سخنرانی به سوالات آنان پاسخ دادند.

مرتبط ها