کد خبر: 319445

راه‌اندازی پایگاه جهان اسلام در دانشگاه آزاد کرمانشاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه دانشجویان خواهر و برادر عراقی در دانشگاه آزاد کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند، بنا داریم تا پیش از مهرماه پایگاه جهان اسلام را در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص افتتاح پایگاه جهان اسلام در این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشجویان خواهر و برادر عراقی در دانشگاه آزاد کرمانشاه در حال تحصیل هستند، با اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیربط (دانشگاه و سازمان بسیج دانشجویی) در تلاشیم تا پایگاه جهان اسلام را در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

آقایی افزود: در پایگاه جهان اسلام دانشگاه آزاد کرمانشاه برنامه‌های متنوعی برای این دانشجویان ترتیب خواهیم داد و در آن برنامه‌های تقریب مذاهب و تبیین رویکرد مقاومت اسلامی و بحث‌های ضد استکباری برای دانشجویان عراقی تبیین می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه اظهار کرد: تا پیش از مهرماه این پایگاه در دانشگاه آزاد کرمانشاه راه اندازی خواهد شد و هدف از افتتاح آن، مشارکت دانشجویان عراقی در بحث‌های دانشگاهی و تشکیلاتی است.

مرتبط ها