کد خبر: 353789

دفاع از پایان‌نامه در پیام نور «قشم» مجازی شد

رئیس دانشگاه پیام نور قشم گفت: بنابر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطع زنجیره گسترش کویید-۱۹ در جامعه، دفاع از تمامی پایان‌نامه‌ها در این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی علی‌نقی‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنابر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطع زنجیره گسترش کویید-19 در جامعه، دفاع از تمامی پایان‌نامه‌ها در این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: از این رو دانشجویان هیچگونه دغدغه‌ای در خصوص دفاع از پایان‌نامه و رساله خود در شرایط کرونایی این روزها نداشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در بخش تحصیلات تکمیلی، دفاع و انفورماتیک، بسترهای لازم جهت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه با تمامی مراکز داخل و خارج از کشور به صورت مجازی فراهم شده است.

علی‌نقی‌زاده ادامه داد: دفاع‌های مجازی در گذشته نیز با استقبال اساتید و دانشجویان همراه بوده و در شرایط کنونی نیز که سلامت اساتید و دانشجویان در اولویت است از این ظرفیت بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: این اقدام موجب کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان و از همه مهمتر ارتباط مطلوب دانشجویان و اساتید‌ را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم ابراز داشت: طی هفته 3 دانشجو به صورت مجازی از پایان‌نامه خود دفاع می‌کنند که این آمار برای اردیبهشت‌ماه 20 نفر است.

علی‌نقی‌زاده خاطرنشان کرد: در صورت تداوم کووید-19، در طول ترم جاری 80 دانشجو دفاع از پایان‌نامه را به صورت مجازی انجام می‌دهند.

مرتبط ها