کد خبر: 354378

کدام تیم ایتالیایی زودتر به تمرینات برمی‌گردد؟

این امکان وجود دارد که باشگاه ناپولی پیش از تاریخ ۱۸ می(۲۹ اردیبهشت) تمرینات خود را از سر بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛به نقل از ورزش سه، حدود دو ماه از آخرین فوتبالی که در سطح اول فوتبال اروپا برگزار شده می گذرد و هنوز هم زمان دقیقی برای ازسرگیری مسابقات مشخص نشده است. ایتالیا یکی از کشورهایی بوده که طی یکی دو ماه اخیر اوضاع پیچیده ای را در رابطه با ویروس کرونا تجربه کرده اما به نظر می‌رسد که آنها رفته رفته وضعیت بهتری را پیدا کرده اند.

آخرین مصوبه دولت ایتالیا پیرامون قوانین کرونایی در این کشور نشان می دهد که اجازه حضور در پارک ها و دویدن در آن برای ورزشکاران صادر شده است اما با این وجود هیچکدام از مراکز تمرینی تا پیش از تاریخ ۱۸ می اجازه فعالیت ندارند؛ این بدان معناست که تیم‌های حاضر در سری آ باید برای شروع تمرینات خود بیش از دو هفته دیگر صبر کنند.

با این حال قسمت شمالی ایتالیا بیشتر با ویروس کرونا درگیر بوده است و به همین خاطر به نظر می رسد که در مناطق دیگر این کشور بازگشایی مراکز تمرینی در زمان زودتری انجام خواهد شد. در همین ارتباط مسئولان شهر ناپل بیانیه را پیرامون این موضوع منتشر کردند که نشان می‌دهد مراکز تمرینی در این شهر می توانند از تاریخ ۴ می(۱۵ اردیبهشت) شروع به فعالیت کنند؛ موضوعی که می تواند باعث شود تمرینات تیم جنارو گتوزو زودتر برگزار شود.