کد خبر: 355725

نامه دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی کمیته امداد به بختیاری

موضوع عجیب و ناباورانه در خصوص احتمال تغییر رئیس مرکز امداد مطرح شده که همه را در بهتی عمیق فرو برده است. اگر فرض بر صحت این خبر داشته باشد، سوالی بزرگ در ذهن دانشجویان نقش بسته که به کدامین جرم، قصد دارند جوانی زحمت کش، فعال، صبور و دانشگاهی را جابجا کنند؟!

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی کمیته امداد امام(ره) در نامه ای به ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) خواستار حفظ و عدم تغییر ریاست این مرکز آموزشی شدند؛ متن نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره)
باسلام و احترام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه مبارک رمضان، به استحضار می رساند آنچه که دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی کمیته امداد امام(ره) را واداشت تا قبل از هر اقدامی با شما مکاتبه ای داشته باشند امید به نقش پدرانه شما جهت حل موضوع و توجهی است که به جوانان دارید. موضوع عجیب و ناباورانه در خصوص احتمال تغییر رئیس مرکز امداد مطرح شده که همه را در بهتی عمیق فرو برده است. اگر فرض بر صحت این خبر داشته باشد، سوالی بزرگ در ذهن دانشجویان نقش بسته که به کدامین جرم، قصد دارند جوانی زحمت کش، فعال، صبور و دانشگاهی را جابجا کنند؟!

نیک می دانید که دانشجویان دانشگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) ترکیبی از مددجویان امداد و بهزیستی و همچنین پرسنل امداد، بهزیستی، سازمان امور زندان ها، آموزش پرورش، بنیاد شهید، خیریه ها و... هستند که اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان از عملکرد بسیار عالی ریاست دانشگاه جناب آقای شریف حیدربیگی در طول مدت کوتاه حضورش و مدیریت ایشان بر فرآیند اجرایی و آموزشی دانشگاه رضایت کامل داشته و کلیه دانشجویان این مرکز در طول یک سال اخیر شاهد و ناظر بر تلاش بی وقفه و پاسخگوئی شبانه روزی ایشان که واقعاً دست تنها هستند و نیز کیفیت بخشی به آموزش، ایجاد تغییرات مثبت در امکانات دانشگاه، هوشمندسازی کلاس ها، برکناری مدرسین فاقد کیفیت لازم، بالابردن سطح دانش تئوری، عملی و مهارتی دانشجویان بسیار مؤثر بوده و عدم حضور ایشان منجر به ایجاد تنش در امور اجرائی دانشگاه و بروز سرخوردگی و ایجاد مشکل برای عموم دانشجویان ترم آخر و همچنین عدم تمایل برای ادامه تحصیل در این مرکز خواهد بود چون حضور و یا عدم حضور ایشان با سرنوشت تحصیلی ما گره خورده است. هر چند که ممکن است گفته شود تصمیم مسئولان بر این واقع شده که تغییراتی ایجاد گردد، اما شایسته آن بود قبل از هرگونه تصمیم گیری نظرات دانشجویان و مدرسان محترم اخذ و سپس اقدام لازم صورت می گرفت. به همین سبب اینجانبان دانشجویان ذیل از جنابعالی تقاضا داریم که نسبت به تصمیم خود تجدیدنظر کرده و در این شرایط بحرانی کشور، به عنوان پدری دلسوز و باتجربه یاری گر دانشجویان و دانشگاهیان باشید. لذا در این راستا خواهشمند است دستور فرمائید وقتی را مقرر فرمایند تا جمعی از دانشجویان به نمایندگی امضاءکنندگان ذیل جهت ارائه پاره ای از توضیحات و شنیدن دغدغه های شان  خدمت برسند.

رونوشت: جناب آقای دکتر خداداد واحدی ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران شرق

با تقدیم احترام
دانشجویان مرکز علمی کاربردی کمیته امداد امام خمینی(ره)

مرتبط ها