کد خبر: 356224

معاون اول رئیس جمهور با فعالان ICT دیدار می‌کند

معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات، با فعالان ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس دیدار می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات که همه ساله در ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شد، امسال به دلیل بحران کرونا به صورت آنلاین از سوی وزارت ارتباطات برگزار می شود.

در این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با فعالان عرصه ارتباطات و فناوری از طریق ویدئو کنفرانس و به میزبانی وزارت ارتباطات دیدار می کند.

این رویداد به مناسبت روز جهانی ارتباطات در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۹:۳۰ برگزار می شود.