کد خبر: 358905

آرتور و یوونتوس در آستانه توافق

هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به پوشیدن پیراهن بانوی پیر نزدیک شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از تسنیم، نشریه «کوریره تورینو» ایتالیا خبر داد فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس با مدیر برنامه‌های آرتور ملو، هافبک بارسلونا ملاقات داشته و طرفین نسبت به عملی شدن این انتقال در تابستان پیش‌رو خوشبین هستند.

یوونتوس در حالی در آستانه توافق با آرتور است که باشگاه بارسلونا هم نسبت به جذب میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی راه‌راه پوشان تورین ابراز علاقه‌ کرده اما یوونتوس حاضر به واگذاری هافبک 30 ساله خود نیست، مگر اینکه آرتور وارد این معامله شود.

طبق این گزارش، آرتور 23 ساله خود را آماده حضور در سری A ایتالیا می‌کند و در صدر لیست بازیکنان مدنظر فابیو پاراتیچی و مائوریتزیو ساری برای تقویت ترکیب یوونتوس است. قرارداد آرتور با بارسلونا تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد و ارزش او در بازار نقل‌وانتقالات 56 میلیون یورو تخمین زده شده است.

این هافبک برزیلی که در سال 2018 با قراردادی به ارزش 31 میلیون یورو به علاوه 9 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، از گرمیوی برزیل به بارسلونا پیوست، این فصل در 23 بازی از رقابت‌های مختلف آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

مرتبط ها