کد خبر: 360475

مردم از اصلاح‌طلبان و دولت ناراضی‌اند

علی صوفی، فعال اصلاح‌طلب در یادداشتی نوشت: مروز مردم هم از اصلاح‌طلبان و هم از دولت آقای روحانی ناراضی‌اند. در حال حاضر سه سال است که رشد اقتصادی ما منفی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ علی صوفی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در روزنامه آرمان ملی نوشت: اصلاح‌طلبان باید توجه داشته باشند شرایط امروز کشور بحرانی است و عملکرد ضعیفی که تیم روحانی در برخی موارد داشته عقبه اجتماعی آنها را کاهش داده و در انتخابات 1400 نمی‌توانند با سیاست حضور بی‌قیدوشرط حاضر شوند.

اصلاح‌طلبان در انتخابات 98 با اعلام راهبرد نشان دادند نمی‌خواهند تحت هر قیمتی در انتخابات باشند برای ریاست‌جمهوری هم همین راه باید در پیش گرفته شود و اگر کاندیدایی با مشی کامل اصلاح‌طلبی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد در انتخابات شرکت کنند.

امروز مردم هم از اصلاح‌طلبان و هم از دولت آقای روحانی ناراضی‌اند. در حال حاضر سه سال است که رشد اقتصادی ما منفی است. خط فقر طبقه متوسط سابق را دربر گرفته است. این همه فقیر که در جامعه وجود دارد نیازمند هماهنگی میان همه نهادهاست تا مشکلاتشان را حل کنند.

مسئولان اگر اراده کنند و وحدت و همدلی را ادامه دهند می‌توانند بقیه مشکلات را برطرف کنند و رئیس‌جمهور منتخب مردم در آینده هم باید توان حل این مشکلات را داشته باشد.

مرتبط ها