کد خبر: 361125

تخفیف ۹۰ درصدی علمی برای بهره‌مندی از خدمات شبکه آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تخفیف ۹۰ درصدی برای سرآمدان علمی به منظور استفاده از خدمات این شبکه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، دکتر رضا اسدی‌فرد ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی را یکی از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و گفت: بر اساس این برنامه، برای تابستان سال جاری تخفیف ۹۰ درصدی برای بهره برداری سرآمدان از خدمات شبکه آزمایشگاهی در نظر گرفته شده است.

اسدی فرد با بیان اینکه برای این منظور ۵۰ میلیون ریال اعتبار برای سرآمدان علمی در تابستان ۹۹ درنظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: همه مشتریان خدمات شبکه آزمایشگاهی به صورت فصلی از تخفیفات خدمات شبکه بهره‌مند می‌شوند و تابستان امسال خدمات ما برای سرآمدان علمی با ۹۰ درصد تخفیف تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه این تخفیفات تاثیر مثبتی روی افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور دارد، اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، سرآمدان علمی و نخبگان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان ارشد و دکتری از دیگر مخاطبان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند که از این تخفیفات تابستانی استفاده خواهند کرد.