کد خبر: 362640

طالقانی بستری شد

جامعه کشتی کشور برای این پیشکسوت گرانقدر کشتی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد و فدراسیون کشتی نیز پیگیر وضعیت سلامتی وی خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فدراسیون کشتی، محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی و عضو هیأت رئیسه فدراسیون، به دلیل بیماری، هفته گذشته در بیمارستان مهر بستری بود و هم اکنون نیز برای ادامه روند درمانی خود در منزل حضور دارد.

جامعه کشتی کشور برای این پیشکسوت گرانقدر کشتی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد و فدراسیون کشتی نیز پیگیر وضعیت سلامتی وی خواهد بود.

مرتبط ها