کد خبر: 364079

قابل توجه دانشجویان؛

همه چیز درباره ثبت نام ترم تابستان دانشگاه آزاد +جدول

ثبت نام دوره تابستان دانشگاه آزاد برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی آغاز شد. بنابر اعلام روابط عمومی این دانشگاه ثبت‌نام دوره تابستان در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد از امروز تاریخ ۹۹/۴/۲۸ تا ۹۹/۵/۲ ادامه دارد. دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که با حداکثر ۱۰ واحد درسی فارغ‌التحصیل می شوند، اخذ ۱۰ واحد در دوره تابستان بلامانع است.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ثبت نام دوره تابستان دانشگاه آزاد برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی آغاز شد. بنابر اعلام روابط عمومی این دانشگاه ثبت‌نام دوره تابستان در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد از امروز تاریخ ۹۹/۴/۲۸ تا ۹۹/۵/۲ ادامه دارد و شروع کلاس‌های درسی از تاریخ ۹۹/۵/۴ تا ۹۹/۵/۳۰ بدون احتساب زمان ثبت‌نام و امتحانات، ادامه می‌یابد و زمان برگزاری امتحانات از تاریخ ۹۹/۶/۱ تا ۹۹/۶/۶ است.

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که با حداکثر ۱۰ واحد درسی فارغ‌التحصیل می شوند، اخذ ۱۰ واحد در دوره تابستان بلامانع است.

بدیهی است اخذ دروس اندیشه ها و وصایای امام خمینی (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر ۱۰ واحد امکانپذیر نیست و اخذ دروس اندیشه ها و وصایای امام خمینی (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر حداکثر تعداد واحد انتخابی ذکرشده در جدول فوق بلامانع است.

 

مرتبط ها