کد خبر: 365805

قالیباف: به نظر می‌رسد تعویق کنکور ضروری باشد

قالیباف گفت: لازم است اشاره کنم که پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری دکتری رعایت نشد و متأسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تأسف‌آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر و پیگیری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است اشاره کنم که پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری دکتری رعایت نشد و متأسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تأسف‌آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر و پیگیری است.

وی اظهار داشت: این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی‌های والدین درباره سلامت فرزندان خود بودند. به نظر می‌رسد تعویق برگزاری زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از به مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سلامت دانش‌آموزان عزیز ما خط قرمز مجلس است و کمیسیون‌های بهداشت و آموزش وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص و مطالبات مردم را از مسئولان ذیربط پیگیری کنند.

مرتبط ها