کد خبر: 366845

طرح استیضاح زنگنه در مجلس

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز در 18 محور و با امضای 33 نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز در 18 محور و با امضای 33 نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

وی افزود: ما در جمع آوری امضاها به دنبال کمیت نبودیم بلکه امضای نمایندگانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواستیم که تا آخر پای کار بمانند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حیف و میل بیت المال و عدم حرکت در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز وزارت نفت و نیز عدم گرایش به ساخت پالایشگاه در کشور به منظور مقابله با تحریم‌های نفتی از جمله محورهای این استیضاح است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: همچنین عدم ارتباط مناسب با همسایگان در بحث فروش گاز و همچنین دادن اطلاعات فاز 11 پارس جنوبی به شرکت توتال که همزمان این شرکت در قطر پروژه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال اجرا داشت و اطلاعات فاز 11 پارس جنوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار قطر گذاشت و.. از دیگر محورهای این استیضاح است.

مرتبط ها