کد خبر: 368061

تاریخ بازگشایی کلاس‌های آموزشی دانشگاه رازی اعلام شد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های آموزشی این ترم در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۲۹ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تصمیمات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان انتخاب واحد دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه رازی در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

بر این اساس، انتخاب واحد دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی، ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه و انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، ۱۷ شهریور ماه صورت می‌گیرد.

همچنین، دانشجویان مقطع دکتری عمومی ۱۷ شهریورماه می‌توانند انتخاب واحد انجام دهند. حذف و اضافه تمامی مقاطع نیز ۲۲ شهریورماه صورت خواهد گرفت.

کلاس‌های آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه هم در این نیمسال از ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود. علاوه بر این، کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی و دروس عملیات درمانگاهی و کارورزی دکتری عمومی دامپزشکی به صورت حضوری برگزار می‌شود و سایر موارد به صورت غیرحضوری و در سامانه آموزش مجازی برگزار خواهند شد. اجرای این تصمیم منوط به عدم ممانعت کمیته‌های مرجع و مرتبط با موضوع ویروس کرونا است.