کد خبر: 369150

دستگاه جوجه کشی راهکاری آسان برای کسب درآمد بانوان

واضح است که خرید دستگاه جوجه کشی خانگی، نخستین قدم در راه‌اندازی این کسب‌وکار جذاب است که البته پیشنهاد می‌شود قبل از مبادرت به این کار، درباره موضوعاتی مثل نوع جوجه، ظرفیت تولید و امکانات جانبی دستگاه با افراد متخصص، مشورت کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» موضوع اشتغال بانوان و کسب درآمد آن‌ها، همواره یکی از موضوعات مناقشه‌انگیز در سطح  خانواده و جامعه بوده و هست. درواقع بحث اشتغال بانوان، پیچیدگی‌های بسیار بیشتری در مقایسه با بحث اشتغال آقایان دارد که این پیچیدگی‌ها بیش از همه به چالش‌های فرهنگی و اقتصادی حاکم بر کشور مربوط می‌شود. خوب یا بد، باید اذعان کنیم که بسیاری از خانواده‌های ایرانی، به اشتغال بانوان در خارج از خانه تمایلی نشان نمی‌دهند و نسبت به این موضوع، حساسیت زیادی دارند. از سوی دیگر، شرایط اقتصادی جامعه نیز در حال حاضر به‌گونه‌ای است که یافتن شغل مناسب برای بانوان را به کاری سخت‌تر از همیشه تبدیل کرده است. نرخ بالای بیکاری و تورم، باعث می‌شود که بسیاری از کسب‌وکارها بنا به عرف و هنجارهای رایج جامعه، استخدام آقایان را در اولویت قرار دهند یا اگر هم قصد استفاده از بانوان را داشته باشند، از پرداخت حقوق و دستمزد کافی به آن‌ها، امتناع کنند.

اما باید پذیرفت که مسئله اشتغال بانوان، علاوه بر جنبه اقتصادی، از بُعد روحی نیز اهمیت زیادی دارد. انجام کار مفید و کسب درآمد علاوه بر آنکه زمینه‌ای برای استقلال مالی بانوان و همچنین مشارکت فعال آن‌ها را در امور اقتصادی خانواده فراهم می‌آورد، نوعی احساس رضایت درونی نیز برای آن‌ها ایجاد می‌کند. در شرایطی که اشتغال در بیرون از خانه، با چالش‌های مختلفی مواجه است، اشتغال در خانه می‌تواند برای نقش‌آفرینی ِفعال بانوان در امور اقتصادی، راهکاری عالی باشد. درواقع اگر یک ایده اقتصادی و کارآفرینانه در محیط خانه عملی شود، می‌توان با یک تیر چند نشان زد. به‌این‌ترتیب، بانوان گرامی می‌توانند علاوه بر استفاده مفید از زمانشان، کسب درآمد نموده و با برخورداری از یک هویت مالی مستقل، نقشی تأثیرگذار در تصمیمات و اقدامات اقتصادی خانواده ایفا کنند.

یکی از الگوهای پرسود اشتغال در خانه که در سال‌های اخیر، سیر صعودی قابل‌توجهی داشته و بسیاری از بانوان به آن روی آورده‌اند، جوجه کشی است. جوجه کشی، یک حوزه کاری بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند به یک منبع درآمد مستمر و سرشار تبدیل شود. البته برای اینکه بتوانید از این طریق، به درآمد خوبی برسید، باید در زمینه تولید انبوه جوجه فعالیت کنید و این کار، با استفاده از دستگاه جوجه کشی، به‌سادگی امکان‌پذیر است.

نکته مهمی که باید بدانید این است که جوجه کشی در منزل به سرمایه‌گذاری زیادی نیاز ندارد و با هزینه‌ای بسیار کم می‌توان فرایند تولید جوجه با دستگاه جوجه کشی را آغاز کرد. انواع مختلفی از دستگاه جوجه کشی در بازار وجود دارند که مدل‌های خانگی آن، بسیار ارزان‌قیمت، متنوع و درعین‌حال کارآمد هستند و جالب‌تر اینکه برای کار با این دستگاه‌ها، به مهارت خاص یا دانش تخصصی پیچیده‌ای نیاز نیست. آشنایی با مجموعه‌ای از اصول کلی و ابتدایی، برای آغاز کار با دستگاه جوجه کشی، کفایت می‌کند. مدل‌های خودکار این دستگاه، نیاز به تنظیمات دستی و دخالت کاربر را به حداقل رسانده و فرایند تولید جوجه را به کاری ساده و بی‌دردسر تبدیل می‌کند. به‌طور خلاصه، در ساده‌ترین حالت، می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر از دو و نیم میلیون تومان، یک دستگاه جوجه کشی خانگیِ خوب بخرید و کارتان را آغاز کنید. کاری که برعکس سرمایه‌ی اولیه‌ی ناچیز، درآمد چشمگیری را به جیب‌هایتان سرازیر می‌کند و اتفاقاً با روحیات لطیف زنانه هم سازگاری زیادی دارد!

خرید دستگاه جوجه کشی خانگی
واضح است که خرید دستگاه جوجه کشی خانگی، نخستین قدم در راه‌اندازی این کسب‌وکار جذاب است که البته پیشنهاد می‌شود قبل از مبادرت به این کار، درباره موضوعاتی مثل نوع جوجه، ظرفیت تولید و امکانات جانبی دستگاه با افراد متخصص، مشورت کنید.

شرکت بلدرچین دماوند، نامی آشنا و مطمئن در حوزه ساخت و تولید انواع دستگاه جوجه کشی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است که شما بانوان محترم می‌توانید با استفاده از محصولات آن، اطمینان و راندمان بالا را از همان ابتدای راه، چاشنی کارتان نموده و یک فضای کسب‌وکار متفاوت، پرسود و مفرح را در منزل تجربه کنید.