کد خبر: 369535

برگزاری مجازی کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: تمام دروس نظری و عملی دانشگاه یزد در نیمسال تحصیلی جدید به دلیل قرمز بودن استان یزد در شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا فتوحی، مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه، نیمسال تحصیلی جدید دانشگاه یزد از ۲۹ شهریورماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۸ دی‌ماه امسال ادامه خواهد داشت. دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی روز‌های ۱۸ و ۱۹ شهریورماه فرصت دارند در سامانه جامع آموزشی این دانشگاه موسوم به سامانه گلستان، واحد‌های درسی خود را انتخاب کنند.

فتوحی افزود: زمان و نحوه ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه نیز بلافاصله بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد تصریح کرد: کلیه دروس نظری و عملی دانشگاه یزد در نیمسال تحصیلی جدید به دلیل قرمز بودن استان یزد در شرایط کرونایی، نیز طبق روال نیمسال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: در دانشگاه یزد هم اکنون بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۲۰۵ رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

مرتبط ها