کد خبر: 369652

خبرهای خوش سعادتمند برای هوادران استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به هواداران وعده داد که آنها را با جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان قبلی، خوشحال خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از برنا، احمد سعادتمند در گفت‌‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره کمپ مرحوم حجازی گفت: امروز (سه‌شنبه) خوشحالم که می‌توانم این خبر خوب را به هواداران عزیز بدهم که بعد از سه ماه تلاش شبانه‌روزی توسط همکارانم در باشگاه استقلال و ارگان‌های مرتبط، سند تک‌برگی کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر و این مجموعه، رسماً متعلق به استقلال شد.

او در خصوص انتصاب نصرالله عبدالهی به سمت سرپرستی استقلال گفت: باید از زحمات سعید رمضانی عزیز تشکر کنم که در این مدت بسیار زحمت کشید، اما به دلیل فشار کار و بیماری ترجیح داد کنار برود. من هم بعد از جمع‌بندی نهایی به این نتیجه رسیدم که آقای عبدالهی از پیشکسوتان دلسوز و خوشنام استقلال، بهترین گزینه برای این سمت هستند و امیدوارم که در کارشان موفق باشند.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیم عنوان کرد: طبیعتاً تا زمانی که چیزی رسماً امضا نشود، نباید اعلام شود، اما این را خدمت هواداران عزیزمان می‌گویم که نگران نباشند و ما هم در حوزه تمدیدی‌ها و هم در خصوص جذب بازیکنان جدید، در مراحل بسیار خوبی هستیم. به زودی دل هواداران‌مان را شاد خواهیم کرد.

مرتبط ها