کد خبر: 373843

بهمن عسگری کرونا گرفت

ملی‌پوش المپیکی کاراته ایران کرونا گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ بهمن عسگری قهرمان کاراته جهان و نماینده ایران در المپیک 2020 توکیو به کرونا مبتلا شده است.

عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از چند روز قبل بدن‌درد و کوفتگی داشتم که پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا در قرنطینه هستیم و حال عمومی‌ام مساعد و خوب است. بعد از سپری شدن دوران قرنطینه به میادین ورزشی بازخواهم گشت.

مرتبط ها