کد خبر: 374172

نشریه دانشجویی مدیرانه منتشر شد +دانلود

این ها تجلی کوچکی از پیوند مدیریت با زندگی روزمره ما در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و ... است پس از انتشار شماره اول و استقبال و لطف اساتید محترم دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشجویان و خوانندگان و دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده با عزمی راسخ تر از گذشته بر آن شدیم تا نشریه ای وزین در شان نگاه خوانندگان مدیرانه آماده کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شماره جدید نشریه دانشجویی "مدیرانه" به صاحب امتیازی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مدیرمسئولی سارا عوادزاده زیر نظر شورای سردبیری منتشر شد.

در سرمقاله این نشریه به قلم سارا عوادزاده آمده است:

در این روزها و شرایط بحرانی بیماری کرونا و رکوردهایی که هر روز صدای شکستن آنها بیشتر میشود شنیدن کلمه مدیریت بارها و بارها در طول روز تبدیل به امری عادی شده است عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف مختلف و نبود نظارت و مدیریت کارا و اثربخش و فعالیتهای کاسبان در بازار های بزرگ و کوچک شهرهای کشور باعث ایجاد موجهای متعدد بیماری و قرمز تر از قرمز شدن شهرهای کشورم شده است ورشکسته شدن و خسارت های بالایی که بسیاری از صنایع همچون صنعت گردشگری به علت نداشتن چشم انداز برای چنین شرایطی متحمل آن شده اند تجلی دیگری از مدیریت را این بار در کسب و کارها و در شرایط بحرانی را برای ما نمایان می کند.

این ها تجلی کوچکی از پیوند مدیریت با زندگی روزمره ما در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی ، اموزشی و ... است پس از انتشار شماره اول و استقبال و لطف اساتید محترم دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشجویان و خوانندگان و دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده با عزمی راسخ تر از گذشته بر آن شدیم تا نشریه ای وزین در شان نگاه خوانندگان مدیرانه آماده کنیم تا کمکی به ارتقای این علم و بیان مسائل مدیریتی در جنبه های گوناگون داشته باشیم در انتها افرادی که تمایل به همکاری و یا بیان انتقادات و پیشنهادات دارند که در شماره های بعدی آنها را منعکس کنیم به آیدی درج شده مراجعه فرمایند.

مطالب بیشتر را در فایل این نشریه (دانلود) بخوانید.