کد خبر: 377291

درخواست جنبش عدالتخواه دانشجویی از رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی به اتهامات ملک زاده

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به رئیس دستگاه قضا، خواستار رسیدگی به اتهامات معاون مستعفی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این نامه به شرح زیر است:


ریاست محترم قوه قضائیه
جنابت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
سلام علیکم؛

با توجه به استعفای معاون ویز بهداشت آقای رضا ملک زاده از این معاونت و بروز اتهامات و شبهاتی پیرامون عملکرد ایشان و با عنایت به اینکه افراد چه در دوران مسئولیتشان و چه پس از آن باید پاسخگوی عملکردشان باشد؛ لذا جنبش عدالتخواه دانشجویی جنابعالی و دستگاه قضائی کشور تقاضا دارد با توجه به حساسیت موضوع، با قاطعیت و در اسرع وقت به موضوع ورود کرده و نتایج را به اطلاع عموم مردم برسانید و در صورت تخلف با اشد مجازات با کاسبانِ جانِ مردم برخورد نمایید؛ که این موارد به شرح ذیل می‌باشد:
۱. آمریت در عدم توجه به طب سنتی و تمام ظرفیت‌های موجود در کشور به عنوان روشی مکمل در پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا و درمان این بیماری
۲. استفاده از دارو‌هایی با عوارض ناشناخته جهت تست بر روی بیماران کرونایی و به خطر انداختن جان هموطنان تحت عنوان همکاری‌های علمی بین المللی
۳. ارائه اطلاعات حیاتی و مهم بیماران کرونایی به کشور‌های خارجی به ویژه پس از استفاده از دارو‌هایی با عوارض ناشناخته که عملاً سبب تبدیل کردن بیماران کشور به نمونه‌هایی آزمایشگاهی می‌شود که عنوانی جز پذیرش داوطلبانه اهداف استعماری در کشور نمی‌توان بر آن نام نهاد که تماماً در ضدیت با استقلال، سلامت و امنیت کشور است.

مرتبط ها