کد خبر: 377472

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران درپی ترور شهید فخری‌زاده

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در پی ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در پی ترور و شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا

اقدام به ترور و سپس شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده بار دیگر مبین این مسئله است که مستکبران و ظالمین جهانی در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل خبیث به شیردهی آل سعود هیچ‌گاه دست از دشمنی و نفاق برنخواهند داشت و چهره معصومانه غرب نگاهی واهی و چیزی جز نفرت و خشم علیه ملت ایران نخواهد بود.

اولین بار نیست که سرویس های خارجی توسط عوامل دست نشانده‌شان اقدام به این گونه حملات ناجوانمردانه می‌کنند که آخرین آن شهادت سردار سرافراز و سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی در بغداد بود.

شهادت دکتر محسن فخری زاده مبرهن این موضوع است که همه اقداماتی که از سوی غرب وحشی برای درِ باغ سبز نشان دادن مذاکرات و بازدید از مراکز هسته‌ای و بازرسان انرژی اتمی و بدتر از آن وجهه سازی و حمایت مسؤولان دولتی از چنین مذاکرات و تعاملاتی همگی نشان از نفوذ و در نهایت انهدام زیرساخت ، فناوری‌ها و پژوهش‌های علمی و هسته‌ای است.

دشمنان بدانند:

همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک‌تر است و خواهد بود، شهادت چنین شهدایی از جایگاه علم مطمئناً برای دشمنان خارجی و داخلی پرهزینه و خسارت‌تر و ضربه آن مهلک‌تر خواهد بود.

لازم به ذکر است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی باید سریعاً ریز جزئیات این حادثه را احصاء و سایر عوامل دخیل این ترور هرچه سریع‌تر شناسایی و تحویل مقام قضایی دهد و از ترور سایر شخصیت‌های علمی و هسته‌ای با ایجاد پروتکل‌های امنیتی جدید و بهتر محافظت کند.

اما چند کلامی به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی:

۱_ وزیر محترم باید سریعاً بازرسان ویژه سازمان انرژی اتمی، سازمان ملل و عیادی آن‌ها را هرچه سریع‌تر اخراج و لغو تمام پروتکل‌های الحاقی را عملی و اجرایی کند.

۲_ موضع گیری وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نباید با سستی، تأمل ناشی از ترس، بزدلانه و با نگاه به مذاکرات خصوصاً برجام جوانمرگ همراه باشد و باید موضع گیری توان با صلابت و قدرت، شجاعت و تهدیدآمیز انجام گیرد.

ضمن محکومیت این عمل وقیحانه ناجوانمرد خواستار عکس‌العمل مناسب توأم با اقتدار دستگاه دیپلماسی، امنیتی و نظامی درمواجهه با این عمل ننگین هستیم.

و من الله توفیق

مرتبط ها