کد خبر: 377857

طوفان توییتری کاربران پس از ترور دانشمند هسته‌ای ایران؛

اسرائیل؛ خاورمیانه دیگر برای شما امن نیست!

در این مدت بسیاری از مردم و مسئولین، ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرده وخواستار مجازات عاملین این جنایت بزرگ بودند، بسیاری از تشکل های دانشجویی با دادن بیانیه وبرپایی تجمع، خواستار رسیدگی و برخورد هرچه جدی تر قوای نظامی بااین موضوع شدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ غروب جمعه 7 آذر ماه بود که خبری از رسانه‌های مختلف نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرد. خبر کوتاه بود و دردناک. یکی از برجسته ترین دانشمندان هسته‌ای ایران یعنی "محسن فخری‌زاده" در یک حمله تروریستی به شهادت رسیده بود. از زمان شنیده شدن این خبر تا به الان شاهد واکنش های بسیار زیادی از سوی کاربران فضای مجازی بودیم.

بسیاری از مردم ومسئولین این ترور را محکوم کرده وخواستار مجازات عاملین این جنایت بزرگ بودند، بسیاری از تشکلهای دانشجویی با دادن بیانیه وبرپایی تجمع، خواستار رسیدگی و برخورد هرچه جدی تر قوای نظامی بااین موضوع شدند. در فضای توییتر هشتک‌هایی همچون شهید محسن فخری‌زاده، انتقام سخت و مجازات قطعی با تعداد توییت‌های بسیار بالا جزء بیشترین هشتک هایی بودند که در این مدت توییتر به خود دیده بود.

صفحه رسمی توییتر رهبر معظم انقلاب نیز با  هشتک مجازات قطعی در این خصوص واکنش نشان داد و با مردم کشور ابراز همدردی کرد و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شد.

در راستای نظرات مهم رهبر انقلاب درباره ترور ناجوانمردانه محسن فخری‌زاده، کاربران توییتر هم برای حمایت از این موضوع، طوفان توییتری را با هشتک مجازات قطعی به راه انداختند.

در ادامه تعدادی از این واکنش ها را در شبکه اجتماعی توییتر مشاهده می‌کنید؛

 
 
 
 
 
 
 
*گزارش از محمد رمضانی

مرتبط ها