کد خبر: 378531

خارج کردن توده ۱۵ کیلوگرمی از شکم بیمار +عکس

وی ادامه داد: در این عمل جراحی یک تومور به وزن ۱۵ کیلوگرم از شکم بیمار خارج شد و بیمار بدون نیاز به مراجعه به مرکز استان و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، حسین رحیمی، اظهار داشت: فرد میانسالی به علت درد و اتساع شکم به بیمارستان دکتر معاون مراجعه کرد که در بررسی های سونوگرافی مشخص شد یک توده کیستیک بزرگ در حفره شکم وی وجود دارد که بلافاصله توسط تیم جراحی بیمارستان به سرپرستی دکتر محمد شیاسی( متخصص جراحی عمومی) تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عمل جراحی یک تومور به وزن ۱۵ کیلوگرم از شکم بیمار خارج شد و بیمار بدون نیاز به مراجعه به مرکز استان و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: طی سال‌جاری با مساعدت ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدامات موثری در راستای تامین نیروی متخصص و تجهیزات سرمایه ‌ای بیمارستان دکتر معاون انجام شده که نیاز بیماران جهت مراجعه به مرکز استان را تا حدود زیادی مرتفع ساخته است.

مرتبط ها