کد خبر: 379143

رضاوند در خطر محرومیت از دربی پایتخت

هافبک تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت در بازی با ذوب‌آهن دربی را از دست خواهد داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ آرش رضاوند با گذشت 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر 3 کارت زرد از داوران دریافت کرده است. این بازیکن در صورتی که در بازی آینده استقلال مقابل ذوب‌آهن از داور کارت زرد بگیرد دیدار حساس هفته هشتم مقابل پرسپولیس را از دست خواهد داد.

آبی پوشان امشب در ورزشگاه امام رضا(ع) با 2 گل شهرخودرو را شکست دادند.

مرتبط ها