کد خبر: 379173

مراکز فروش ساعت مارک‌دار اصل کجاست

ساعت مارک دار اصل مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال ساعت های برند می گردید ولی در خرید ساعت برند اصل تردید دارید این مقاله به شما کمک می کند که اطلاعات مفیدی در این موضوع داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ساعت مارک دار اصل را از کجا تهیه کنیم؟ ساعت مچی اصل کجا فروخته می شود؟ مراکز فروش ساعت های مچی برند و اصل کجا قرار دارد؟ آیا ساعت مچی که قصد خرید آن را دارم اصل است و یا اینکه تقلبی است؟ چگونه از خرید ساعت مارک دار اطمینان پیدا کنم؟ این سوالات برخی از سوالاتی است که ذهن خریداران و مشتریان ساعت های مچی برند را به خود مشغول می نماید. ساعت های مچی برند و اصیل یکی از اقلام مورد توجه افراد شیک پوش و خاص است. داشتن ساعت مارک داراصل در دست به شما حس خاص بودن و ابهت منحصر بفردی می دهد. در این مقاله به شما کمک می شود تا خریدی مطمئن و بدون تردید داشته باشید.

نکته قابل توجه این است که در صورت خرید ساعت مارک دار اصل از مراکز فروش معتبر ساعت مچی، ساعت خریداری شده دارای ضمانت نامه و گارانتی بین المللی از شرکت سازنده اصلی است. این ضمانت نامه در ایران و کلیه کشورهای جهان معتبر است. لذا می توانید از خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی آن استفاده کنید. به عنوان نمونه درصورت خرید ساعت مچی از مراکز فروش ساعت مارک دار اصل در داخل ایران، می توانید در کلیه کشورهای خارجی از خدمات گارانتی آن استفاده کنید. در واقع یکی از مشخصات ساعت اصل و برند گارانتی بین المللی آن است. اگر ساعتی که شما خریداری می کنید دارای این شرایط نباشد، تقلبی و فیک محسوب می شود. توجه به این نکته هنگام خرید ساعت مچی اصل می تواند کمک زیادی به خریداران نماید. هنگام خرید ساعت مچی اصل از فروشنده در مورد گارانتی آن سوال کنید. در صورتی که فروشنده ضمانت نامه بین المللی با برند ساعت خریداری شده را به شما معرفی نمود می توانید اطمینان داشته باشید که ساعت خریداری شده اصل است. در صورتی که درهنگام سفر به خارج از کشور، ساعت شما دچار مشکل شود و نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشد، با مراجعه به نزدیک ترین نمایندگی آن در کشور مقصد می توانید از خدمات آن بهره مند شوید. نکته مهم دیگر این است که برندهای ساعت مارک دار اصل دراغلب کشورها وشهرهای مهم دنیا دارای نمایندگی هستند. لذا نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. شما درهرکشوری اعم ازکشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی باشید، می توانید نمایندگی ساعت های معروف جهان را پیدا کنید. درادامه برای آگاهی از مراکز خرید ساعت مارک دار اصل در تهران به معرفی آنها در ادامه مطلب می پردازیم.   

خرید ساعت مچی برند اصل

 

مراکز فروش ساعت مارک دار اصل

بورس ساعت مچی اصل را در ۲ گروه مرکز خرید آنلاین و مراکز خرید حضوری معرفی می نمائیم.

مرکز خرید آنلاین ساعت های مچی برند و اصل

سایت تجاری و گروه بین المللی پل کالا (polekala.com): این فروشگاه آنلاین ساعت ، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید ساعت برند درایران شناخته می شود. شما در این سایت می توانید لذت داشتن یک ساعت مچی برند با قیمت مناسب و گارانتی جهانی - بین المللی را داشته باشید.

 

مرکز خرید آنلاین ساعت مارک دار اصل

مراکز خرید حضوری ساعت مارک دار اصل   

مراکز خرید حضوری در تهران شامل سه مجتمع تجاری و محله می شوند. در هر یک از این مناطق می توانید نمایندگی انواع برندهای ساعت مچی اصل را مشاهده کنید. در صورتی که هر یک از این مراکز به شما نزدیک تر هستند می توانید با مراجعه به آنها نسبت به تهیه ساعت مچی برند اقدام نمائید.

مراکزخرید ساعت مارک داراصل شامل موارد ذیل است:

مجتمع تجاری پالادیوم (تهران): این مجتمع در منطقه زعفرانیه تهران در منطقه یک واقع شده است. پالادیوم به عنوان یکی از مراکزخرید حضوری ساعت های مچی برند در ایران شناخته می شود. نمایندگی های فروش ساعت مچی دیزل، سواچ، امگا، مایکل کورس و سایربرندهای معروف سوئیسی درمجتمع پالادیوم قرار دارند. مجتمع پالادیوم درتهران درمنطقه زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی قرار دارد.

کوی نصر (گیشا): بسیاری ازساعت فروشی های معتبرو معروف تهران دراین منطقه قرار دارد، نمایندگی های ساعت مارک دار اصل مانند سوارسکی، سواچ، رادو، تیسوت وسایربرندهای اورجینال را در این مکان می توانید پیدا نمائید. کوی نصر در حد فاصل اتوبان شهید حکیم و بزرگراه جلال آل احمد  دارد.

مجتمع تجاری میلادی نور: مجتمع میلاد نورر محله شهرک غرب تهران قرار دارد. این مجتمع یکی از مراکز خرید ساعت مارک دار اصل لوکس و لاکچری است. انواع برندهای ژاپنی، سوئیسی و برندهای معرف دیگر را می توانید از اینجا تهیه کنید. مجتمع میلاد نور در شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی قرار دارد.

مراکز فروش ساعت برند درسایرشهرها

مراکز خرید ساعت برند کیش

 دراین جزیره نمایندگی های فروش کاسیو، سواچ، دیزل، امپریوآرمانی وسایربرندهای معروف قرار گرفته است. ازمراکز فروش معروف کیش می توان به مرکز تجاری کیش، بازار پردیس، بازار صدف و .....اشاره کرد.

 مراکز خرید ساعت برند بندرعباس

مجتمع سیتی سنترازمراکز فروش ساعت های برند در بندرعباس است، نمایندگی های فروش کاسیو( جی شاک، ادیفایس و...)  د‌ر این مجتمع قرار گرفته است.

مراکز خرید ساعت برند مشهد :

از مراکز خرید ساعت اصل در مشهد می توان به شهر ساعت جواهریان واقع دربلوار سجاد، وگالری شنی درخیابان  احمد آباد ، مجتمع خورشید وگالری زمان آوران واقع در خیابان احمداباد اشاره کرد.

مراکز خرید ساعت برند اصفهان :

نمایشگاه ساعت حاج صباغ وگالری ساعت مشایخ درخیابان چهار باغ عباسی اصفهان، اشاره نمود.

آذربایجان شرقی - تبریز:

در شهرتبریزمرکز فروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

 آذربایجان غربی- ارومیه

در شهرارومیه مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید ازسایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

سیستان و بلوچستان – زاهدان

در شهرزاهدان مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

کرمان – کرمان

در شهرکرمان مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

قم – قم

در شهرقم مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

مازندران – ساری

در شهرساری مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید ازسایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

گیلان – رشت

در شهررشت مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید ازسایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

کرمانشاه – کرمانشاه

در شهرکرمانشاه مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید ازسایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

کردستان – سنندج

در شهرسنندج، مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

گلستان – گرگان

در شهرگرگان، مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

خوزستان – اهواز

در شهراهواز، مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

همدان – همدان

در شهرهمدان، مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

قزوین – قزوین

در شهرقزوین، مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید از سایرمراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

سمنان – سمنان

در شهرسمنان، مرکزفروش ساعت برند پیدا نشد( در هنگام خرید ازسایر مراکز به گارانتی بین المللی توجه نمائید).

نکته قابل توجه، درهنگام خرید ساعت مچی اورجینال به گارانتی بین المللی آن توجه کنید. ساعت های مارک دار اصل دارای  گارانتی بین المللی (جهانی) هستند. داشتن ضمانت نامه بین المللی فقط صرف داشتن گارانتی نیست بلکه مشخصه اصلی یک ساعت مچی برند است. لذا توصیه می شود هنگام خرید ساعت مچی برند به این مشخصه توجه ویژه داشته باشید. در صورتی که فروشنده به شما گارانتی بین المللی ارائه ندهد در اورجینال بودن ساعت خریداری شده تردید داشته باشید.  

مراکز فروش حضوری ساعت مچی برند