کد خبر: 380292

رضایی: غایبان ما برگشتند اما هنوز آماده نیستند

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در حالی به مصاف گل گهر خواهیم رفت که خداراشکر اکثر غایبان برگشته‌اند و ۶ تا ۷ نفر به تیم اضافه شدند اما هنوز آن شرایط ایده‌آل بدنی را ندارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رحمان رضایی پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: در حالی به مصاف گل گهر خواهیم رفت که خداراشکر اکثر غایبان برگشته‌اند و ۶ تا ۷ نفر به تیم اضافه شدند اما هنوز آن شرایط ایده‌آل بدنی را ندارند. با این حال خداراشکر که همه بازیکنان هستند. البته محمد قریشی مصدوم است و تنها بازیکنی که در اختیار نداریم این بازیکن است.

او ادامه داد: گل گهر تیمی است که امسال متفاوت بازی می‌کند و شیوه مدرنی را به نمایش می‌گذارد و مربی خیلی خوبی دارد. امیر قلعه‌نویی جزو پر افتخارترین مربی‌های لیگ هستند و افتخار شاگردی‌اش را داشتم و برایش بسیار احترام قائل هستم. گل گهر کادر خوب و بازیکنان باتجربه و با کیفیتی دارد. بازی بسیار مشکلی برای ما خواهد بود اما این هفته خیلی خوب تمرین کردیم و توانستیم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: همه می‌دانند به خاطر قضاوت‌ داوری بسیار متضرر شدیم و متاسفانه نوار اشتباهات داوران ادامه داشته است و امیدوارم در این بازی شرایط بهتر شود. در بازی قبل مقابل استقلال هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد و همه کارشناسان هم تایید کردند. امیدوارم در این بازی از داوران می‌خواهم که قضاوت منصفانه‌تری داشته باشند. نمی‌گویم قضاوت عاری از اشتباه ببینیم و بالاخره انسان اشتباه می‌کند اما امیدوارم با حداقل اشتباه این بازی به پایان برسد تا از این ناحیه آسیب نبینیم.

او درباره تقابل ذوب‌آهن و گل گهر گفت: حدسم این است که فردا بازی زیبایی از دو تیم خواهیم دید. همان‌طور که در بازی ذوب‌آهن و استقلال دو تیم بازی زیبا و تهاجمی ارائه دادند، در این بازی هم فکر می‌کنم بازی خوبی شود و امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی ارائه دهیم تا هواداران از این بازی لذت ببرند.