کد خبر: 380513

فرناندس: قهرمانی منچستریونایتد کاملا ممکن است

برونو فرناندس با کری‌خوانی برای حریفان منچستریونایتد می گوید با پیراهن شیاطین سرخ جامی نبرده و از این بابت راضی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از "ورزش سه"، برونو فرناندس می گوید می خواهد در هر تیمی که بازی می کند جام قهرمانی بدست بیاورد و منچستریونایتد امسال باید با نشان دادن شخصیت قهرمانی تمام تلاش خود را برای فتح جام لیگ برتر به کار ببندد. او در صحبتهایی که کری‌خوانی برای حریفان شیاطین سرخ محسوب می شود گفت از اینکه تا کنون با پیراهن یونایتد جامی بدست نیاورده راضی نیست.

فرناندس که امسال اولین سال حضور خود در یونایتد را سپری می کند در مدتی کوتاه به ستاره اول این تیم تبدیل شده و بسیاری درخشش او را مهمترین عامل در درخشش یونایتد در هفته های اخیر می دانند.

فرناندس در گفتگو با بی تی اسپورت گفت:" من از مدتی که در یونایتد بازی می کنم واقعا لذت بردم. بازی در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا واقعا لذت بخش است. بازی در لیگ برتر برای من رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. به خصوص بازی در باشگاهی که همیشه رویایش را در سر داشتم".

ستاره پرتغالی در ادامه گفت:" به اعتقاد من ما اگر به خودمان باور داشته باشیم قهرمانی در لیگ برتر می تواند به واقعیت تبدیل شود. هر کس خودش واقعیت را برای خودش می سازد و ما می توانیم این کار را بکنیم. مهمترین مساله این است که هدف داشته باشیم و خودمان را ملزم به رسیدن به هدف بدانیم. هدف من این است که جام ببرم. برایم مهم نیست چه جامی، مهم قهرمان شدن و ام بردن است. می خواهم همه جامها مال من باشد".

مرتبط ها