کد خبر: 380564

انصارالله: از ۶ سال جنگ فقط شکست و خواری عاید دشمن شده است

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد با وجود گذشت شش سال از تجاوزات بیرحمانه علیه یمن، ائتلاف متجاوز عربی چیزی جز شکست نصیبش نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد ناصر العاطفی ، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن روز شنبه تأکید کرد که ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی در یمن شکست خورده و دماغش به خاک مالیده شد.

وی در مراسم جشنی برای زندانیان آزاد شده اظهار داشت: شش سال از تجاوزات بیرحمانه علیه یمن می گذرد و ائتلاف متجاوز چیزی جز شکست و شرمساری به دست نیاورد.

العاطفی افزود: کشورهای ائتلاف متجاوز و کسانی که از آنها حمایت می کنند امروز به پایان خود نزدیک هستند و پشیمان خواهند شد. این کشورها رو به جلو فرار می کنند و این اشتباه است زیرا آن‌ها به جایی که شیرها هستند گریخته اند.

وی با تأکید بر اینکه توانمندی های نظامی یمن برای اولین بار در تاریخ این کشور تا این حد پیشرفته کرده است ، اظهار داشت: به لطف خدا برای اولین بار در تاریخ یمن به موقعیت پیشرفته رسیدیم. به  مردم یمن مژده می دهم که یمن پیروز شده است زیرا اعتماد به خدا و توکل به او داشتند . مردم یمن امروز با آنچه می سازند می جنگند و فردا انشاالله حاصل کاشته هایشان را درو خواهند کرد.

مرتبط ها